Hans Company tukkukauppa

N.O.S. -konsepti

NÄIN PARANNAT TULOSTASI

Hans Companyn ainutlaatuinen ja todistetusti kilpailukykyä lisäävä N.O.S.-konsepti: ”oikeaa tavaraa oikeaan aikaan”!

KÄYTÄ SUPERVOIMAASI – INVESTOI KASVUUN


Tiesitkö, että tarjoamallamme N.O.S.-toimintamallilla voit saavuttaa ylivoimaa?


KILPAILIJOIHIN NÄHDEN

Kilpailija, jolla ei ole käytössä edistyksellistä NOS-konseptiamme, on muutaman askelen perässä jo ennen, kuin sesonkin on edes käynnistynyt.

MARKKINOIHIN NÄHDEN

Kun kysytyt tuotteet loppuvat, markkinat ja kilpailijay sopeutuvat tilanteeseen korvaamalla puuttuvat tuotteet. Tarjoamalla kysyttyä tuotetta oikea-aikaisesti voitat helposti lisää markkinaosuutta.

MYYNTIBUDJETTIISI NÄHDEN

Kyllä, voit myydä enemmän kuin olit uskaltanut budjetoidakaan! Riskittömästi.

N.O.S. KILPAILUSTRATEGIANA


N.O.S. PERUSIDEA

• N.O.S. tuo kilpailuetua sekä vähittäiskaupalle että tuottajalle.
• N.O.S. on kaupan ja tuottajan integroitumista tavoitteena kysynnän ohjaama tuotanto.
• N.O.S. on yhteistyötä, jonka nojalla partnerit pyrkivät parhaaseen mahdolliseen, molempia osapuolia hyödyttävään tulokseen. Perustuu yksinkertaisesti seuraavaan tavoitteeseen: ”oikeaa tavaraa oikeaan aikaan”.
• N.O.S. takaa kaupalle parhaan mahdollisen tuoton: Pääomaa ei sitoudu varastoon. Jatkuva saatavuus lisää volyymia ja varaston kiertoa riskittömästi. Kysynnän mukaiset täydennystoimitukset takaavat entistä suuremman volyymin.

N.O.S. KÄYTÄNNÖSSÄ
1. Ostaja tilaa haluamansa tuotteet ja määrät tukkuverkkokaupastamme.
2. Tuotteet toimitetaan suoraan Kokkolan varastostamme parissa päivässä.
3. Hans Company Oy laskuttaa tuotteet sitten kun ne on toimitettu varastoltamme.
4. Malliston viimeiset kappaleet siirtyvät sesongin päätyttyä automaattisesti seuraavaan sesonkiin ilman ostositoumuksia.

Ostoskorisi on tyhjä